6 Temmuz 2011 Çarşamba

Sevmediklerim


Öyle profesyonellik falan çok da anlamam ben. Bir takımda ikon olmuş birinin, kanlı bıçaklı olduğu rakibe gitmesi beni çok sinirlendirir, çok ekstra bir durum olmadığı sürece. Mesela Figo, mesela yukarıdaki fotoğraftaki Leonardo...

Biraz çatırt diye girdik ama olsun, takımlara bakalım;

Üç tane gerçekten hiç sevmediğim takım var benim bu dünya üzerinde. Fenerbahçe, Chelsea ve Inter. Bu üç takımı herhangi bir nedenle başka bir zaman seveceğimi de zannetmiyorum. Aslında çok da konuşmak istemiyorum bu sevmediğim takımlar hakkında. Her yazdığımda gerçekten iticilikleri vuruyor suratıma.

Milli takım olarak ise sevmediğim belki de tek takım Almanya. Adamlar gerçekten yıllardır sistemleriyle götürüyor işi. Ama böyle Manchester United'ınki gibi değil, daha çok makineye benzeyen, sinir bozucu bir şekilde. Ofansif futbol oynasalar bile keyif vermiyorlar yani.

Farkındayım biraz boş bir post oldu, ama en azından bir parça bilginiz olsun işte..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder